სტატიის წერა ბიზნესისთვის

სტატიების წერა თქვენს მიერ შერჩეულ თემაზე ითვალისწინებს თქვენი საკითხის დაწვრილებით და დეტალურად გადმოცემას ტექსტის სახით, რომელიც განთავსდება ჩვენს ან თქვენს პლატფორმაზე, რომელსაც ეყოლება უნიკალური მიზან მიმართული მომხმარებელი სხვა და სხვა წყაროებიდან. საგულისხმოა საძიებო სისტემები, სადაც ადამიანები ეძებენ იმ შინაარსის სტატიებს, რომელიც მათ აინტერესებთ, ერთ ერთი ყველაზე კარგი მაგალითია ეს სტატია, რომელსაც ახლა თქვენ ეცნობთ, გაიხსენეთ როგორ მოაგენით ამ პოსტს? ან რატომ დაგჭირდათ? ჩვენ რომ ეს სტატია არ შეგვექმნა თქვენ ვერ შეძლებდით ამ ინფორმაციის მიღებას. ფაქტია რომ სტატიის შეინაარსი შესაბამისობაში უნდა იყოს მის ირგვლივ გაჩენილ საკითხზე, მაგალითად თქვენ თუ გსურთ დასაწერად რაიმე თემის შეკვეთა, ბუნებრივია გაგიჩნდებათ კითხვა ამ სტატიაში არსებული სიტყვების რაოდენობაზე, მართლწერაზე, შინაარსის გადმოცემის მანერაზე, მიმართვის ფორმაზე და ტონზე. თქვენ ასევე დაგაინტერესებთ მომსახურების ფასი, რომლის ღირებულებაც დამოკიდებულია სიტყვების რაოდენობაზე, ჩვენთან თითო სიტყვა ღირს ორმოცდაათიდან ოთხმოცდაათ თეთრამდე . განსაზღვრეთ რამდენ სიტყვიანი სტატია გსურთ რომ შექმნათ.

პირველ რიგში უნდა დაფიქრდეთ ღირს თუ არა თქვენს საკითხზე სტატიის შექმნა? ამის გარკვევის მექანიზმები არსებობს. მაგალითად ჩვენ ვთვლით, რომ ამ სტატიის დაწერა ღირდა რადგან ეს თემა საძიებოში სისტემებში რეიტინგულია და ჩვენთან მოყავს კლიენტები, და თუ ამ თემას ეცნობი ესეიგი საკმაოდ ჭკვიანიც ხარ, რადგან იცი რასაც ეძებ, იცი ფასი და მის საჭირობაშიც დარწმუნებული ხარ, სხვაგვარად ამ პოსტს შემთხვევით ვერ იპოვიდი. დიახ ეს სტატია დაგვიჯდა შვიდას ორმოცდაათი ლარი და მან თავისი ღირებულება უკვე მრავალჯერ გაასწორა. ჩვენ ამ თემის მეშვეობით ბევრი მომხმარებელი შევიძინეთ. ახლა თქვენ უნდა დაფიქრდეთ გიღირთ თუ არა თქვენი სტატიის შეძენა. მაგალითისთვის თუ ყიდით რაიმე სახის პროდუქტს ან გაქვთ მომსახურება და თვლით, რომ ამ თემაზე ღირს სტატიის შექმნა მაშინ იჩქარეთ რადგან ეს საუკეთესო გზაა.

დღეს ადამიანები ენდობიან დეტალურ განხილვებს რადგან ჩაშლილი თემები აუცილებელია ყველასთვის, ჩვენ შეგვეძლო უბრალოდ გვეთქვა რომ "სტატიების წერა მაგარია" მაგრამ დაიჯერებდით ისე გულწრფელად როგორც ახლა? რათქმაუნდა არა. ამიტომ არ დაიშუროთ სიტყვები თქვენს თემასთან დაკავშირებით. მოდი განვაგრძოთ სტატიის წერა. სტატია რომელსაც ჩვენ ვწერთ გენერირდება საძიებო სისტემებში და ამ თემით დაინტერესებული ადამიანები ეცნობიან მას, შემდეგ კი მათ მომსახურებას ვთავაზობთ იმ კონკრეტულ საკითხთან დაკავშირებით რაზეც ვწერთ. ინტერნეტში რეიტინგულ სტატიას ოქროს ფასი აქვს, ის არის შესასვლელი კარი. მაგალითად გაქვთ მასაჟის სალონი, ჩვენ დავწეთ სახსრების ტკივილის შესახებ და სტატიის ბოლოს მიუთითებთ თქვენი სალონის მომსახურებებს, იცოდით ხომ? რათქმაუნდა იცოდით სხვა შემთხვევაში ამხელა თემას არ წაიკითავდით.

მაგალითად თქვენ გაქვთ სილამაზის, მოვლის საშუალებები, ჩვენ დავწერთ სტატიას ზრუნვის შესახებ და პოსტის ბოლოს მიუთითებთ თქვენი კომპანიის მომსახურებებს. სტატიის შექმნამდე ჩვენი ასისტენტი ზუსტად მოიძიებს კონტკერულ თემასთან დაკავშირებულ ძიების რეზულტატს და წინასწარ გეტყვით რამდენად ღიებული თემა გაქვთ შერჩეული. გაითვალისწინეთ, რომ ჩვენ არ ვატყუებთ მომხმარებელს ამისათვის თქვენ მართლა კარგი პროდუუქტი ან მომსახურება უნდა გქონეთ რომ დააკმაყოფილოთ მომხარებელი და ჩვენი მოთხოვნები. წინააღდეგ შემთხვევაში სარეკომენდაციო პოსტი არ დაიწერება. ერთი კარგი სტატია შეიძლება კომპანიის ცენტრალური შემოსავლს წყარო გახდეს, როდესაც თქვენს შესახებ სანდო წყარო წერს ეს ძალიან მნიშვნელოვან შედეგს აღწევს დროთა განმავლობაში. ჩვენ შეგვიძლია ამ საკითხზე კიდევ ბევრი ვისაუბროთ, მაგრამ ამ ეტაპზე საკმარისია, რადგან ვთვლით რომ ცენტრალური აზრი საფუძვლიანად გადმოვეცით. გისურვებთ პოზიტივს.

რა მოთხოვნებს უნდა ვაკმაყფილებდე რომ დამიწეროთ სტატია?

ამ მონოლოგიდან ყველაზე საინტერესო წინადადება არის "არ ვატყუებთ მომხმარბელს" ასევე გირჩევ წაიკითხო ჩვენს საიტზე სამოტივაციო ბარათები და ის პოსტები, რომელებსაც ჩვენი გამომწერებისთვის და პარტნიორებისთვის ვწერთ.


უკან კონტაქტი

რეკლამა საიტზე

უამრავ საშუალებასთან ერთად დაწვრილმანება სჯობს, ამიტომ რეკლამით კლიენტის მოზიდვის ორ გზაზე შევაჩერებთ ყურადღებას. განსხვავება მათ შორის დიდია, სტატიაში განვიხილავთ ინტერნეტ სარეკლამო მომსახურების ორ ძირითად ფორმას.

რეკლამა ფეისბუქზე - დასპონსორებული
რეკლამა გუგლში - დარეიტინგებული

სრულად