სარეკლამო მომსახურების ფორმები

უამრავ საშუალებასთან ერთად დაწვრილმანება სჯობს, ამიტომ რეკლამით კლიენტის მოზიდვის ორ გზაზე შევაჩერებთ ყურადღებას. განსხვავება მათ შორის დიდია, სტატიაში განვიხილავთ ინტერნეტ სარეკლამო მომსახურების ორ ძირითად ფორმას.

რეკლამა ფეისბუქზე - დასპონსორებული
რეკლამა გუგლში - დარეიტინგებული

რეკლამა ფეისბუქში

არსებობს კლიენტის შეძენის სხვა და სხვა ხერხები, რომლის ცოდნაც გიადვილებთ მიზნობრივი აუდიტორიის მოზიდვას. მსგავსი და განსხვავებული ფორმების გამოყენება გაძლევთ ანალიზს, რომელიც მნიშვნელოვანია სარეკლამო კამპანიის ჩაშვებამდე, აუცილებელია ბიუჯეტი იყოს ზუსტად გათვლილი დახარჯვამდე. ფეისბუქ რეკლამაზე ხარჯავის უკუკავშირის ფასი მერყეობს 1/3 - 1/5. არსეობს მეტი შედეგი, მაგრამ ბევრი წვრილმანი განაპირობებს ედვერტაიზერობა საკმაოდ მზარდი საკითხია. გაეცანით შესაბამის სტატიებსაც

რეკლამა გუგლში

ისეთი სარეკლამო პლატფორმა როგორიც არის გუგლი სრულიად განსხვავებულია ფეისბუქისგან, და ხარჯვაც განსხვავებული აქვს. აქ იხდით უფრო ძვირს და მეტია ზუსტი პოზიტიური კლიენტი. ფეისბუქ რეკლამისგან სხვაობა ის აირს, რომ იქ პოტენციურ კლიენტს ეძებ, გუგლში კი მიზან მიმართულს. მეტად თუ გაინტერესებთ ეს საკითხი გაეცანით მეტს, რომლებსაც ჩვენი პარტნიორებისთვის ვწერთ..


სარეკლამო აგენტი

თქვენ დაგჭირდებათ რეკლამის ანალიტიკოსი ვინც სარეკლამო კამპანიას დაგითვლით და საშუალო მაჩვენებელს შემოგთავაზებთ. ამისათვის მიმართეთ სარეკლამო კომპანიას რომელიც ვალდებულია ზუსტად გაგაცნოთ საქმის დეტალები, მოითხოვეთ მიახლოვებული ციფრები.


უკან კონტაქტი
web საიტის შექმნა

ვებ საიტების შექმნა არ ნიშნავს უბრალოდ ვიზუალური პლატფორმის ქონას, თქვენ ქმნით სერვისს ამიტომ ჯერ შექმენით სერვისი და მერე ვებ საიტი რომელიც იქნება არა უმეტეს თქვენი მოთხოვნისა და ჩვენ არ ვმუშაობთ ერთდროულად რამოდენიმე პროექტზე ჩვენ მიზან მიმართულად ვაკეთებთ მხოლოდ ერთს.


სრულად