სერვისი

პლატფორმა გთავაზობთ ინფორმაციულ მომსახურებას, რომელიც საიტზე წარმოდგენილია ბარათების სახით. ჩვენი მიზანია მოვიქცეთ მოთხოვნის შესაბამისად და დეტალური შეთავაზებები დავამატოთ ეტაპობრივად, გთხოვთ გაეცნოთ და მიიღოთ თქვენთვის შესაბამისი, რომელიც შეიძლება დაგჭირდეთ. საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში მაგრამ ის გამართულია და ნებისმიერი ხარვეზი გასწორდება აღმოჩენიდან დაუყოვნებლივ. ჩვენს მომხამარებელს ვთხოვთ არ დაიშუროს უკუკავშირი და გაგვიზიაროს შთაბეჭდილებები.


კონტაქტი

რაც ბიზნეს სჭირდება

სწორ ბიზნესს რაც აკლია მას ერთი ადამიანი ვერ გაუმკლავდება, სრულყოფილება მოითხოვს ჯგუფურ მუშაობას, რომლის პრიორიტეტიც დგას დროის და ვალდებულების კონტროლზე. ადვილი წარმოსაგდენია სათავეში თქვენ და პროფესიონალთა გუნდი წინა ხაზზე, მაგრამ რთული შესანარჩუნებელი. ამისთვის თქვენ გჭრდებათ ასეთი ჯგუფის შექმენა, მათი სწავლება, ან უკვე შექმნილი გამოცდილი გუნდის დაქირავება, რომელიც საკმაო ხარჯებთან არის დაკავშრებული. ჩვენი რეკომენდაცია ამ შემთხვევაში სწორხაზოვანია და..


სრულად

ბიზნესის მართვა/ტესტირება

ჩვენ სრულიად ახლები ვართ მარკეტზე, არ დაგვივიანია და თავის დროზე გამოვჩნდით, ჩვენი პროფესიული გუნდი მზად არის შემოგთავაზოთ სერვისების სრული ოპტიმიზირება, რომელიც თავისთავად გულისხმობს ქვემოთ ჩამოთვლილ აქტივობებს როგორიც არის, ხელოვნური ინტელექტის დანერგვა თქვენს ბიზნესში, ჩატბოტი ჭკვიანი ავტომოპასუხე, სტატიების წერა - კოპირაიტი, ვებ-დეველოპმენტი, სეო ოპტიმიზირება, ბექლინკინგი, ბიზნეს აქაუნთის მართვა, იდეების გენერირება, შერჩევა, ანგარიში სრული პროცედურაზე, დროებითი ასისტენტის მომაგრება, გადახდა ანგარიშწორება. ვიზუალური მხარდაჭერა, პირადი ჩატი.


კონტაქტი

B2B შეთავაზება

ბიზნესებს რომლებსაც აქვთ მომსახურების სხვადასხვა ფორმები ისინი დრო და დრო ხვდებიან შემდეგ სახის პრობლემას მათ არ ეტევათ კომპანიის საიტის ერთ გვერდზე მრავალი პროდუქტი და სერვისის ჩამონათალი, არ ეტევათ ტექსტი და დეტალური აღწერა იგივე სერვისების ჩაშლა, რაც ფრიად მოუხერხებელი პროცესია. წარმოიდგინეთ ტექნიკის ან სურსათის მაღაზია, სადაც აქვთ აუარება ნივთი, რომლის განხილვა და მასზე საუბარი მოითხოვს დეტალიზირებას, თემატურ [HTML] ფეიჯების აწყობას, ღილაკების დამატებას, სეო ოპტიმიზაციას, ბექლინკინგს, დაჯგუფებას, ვიზუალურ ტექნიკურ პროცეს.


სრულად

ბიზნეს სტატია

სტატიების წერა თქვენს მიერ შეკვეთილ თემაზე ითვალისწინებს თქვენი საკითხის დაწვრილებით და დეტალურად გადმოცემას ტექსტის სახით, რომელიც განთავსდება თქვენს მიერ შერჩეულ პლატფორმაზე და რომელსაც ეყოლება უნიკალური მიზან მიმართული მომხმარებელი სხვა და სხვა წყაროებიდან. საგულისხმოა საძიებო სისტემები, სადაც ადამიანები ეძებენ იმ შინაარსის სტატიებს, რომელიც მათ აინტერესებთ, მაგალითად ერთ ერთი ყველაზე კარგი მაგალითია ეს სტატია, რომელსაც ახლა თქვენ ეცნობთ, გაიხსენეთ როგორ მოაგენით ამ პოსტს? ან რატომ დაგჭირდათ? ჩვენ რომ ეს სტატია არ შეგვექმნა თქვენ ვერ შეძლებდით ამ ინფორმაციის მიღებას.


სრულად

web site - შექმნა

ვებ საიტის შექმნა არ ნიშნავს უბრალოდ ვიზუალური პლატფორმის ქონას, თქვენ ქმნით სერვისს ამიტომ ჯერ შექმენით სერვისი და მერე ვებ საიტი, რომელიც იქნება არა უმეტეს თქვენი მოთხოვნისა. ჩვენ არ ვმუშაობთ ერთდროულად რამოდენიმე პროექტზე ჩვენ მიზან მიმართულად ვაკეთებთ მხოლოდ ერთს. გრძელვადიანი თანაშრომლობის შემთხვევაში უპირატესობა აქვს ბმულებს. ვიზუალს, ცალკე ცხრილებს, ერთ გვერდიან მომსახურებას, რომელიც დასაწყისისთვის რეკომენდირებულია. ეს რჩევები დაგეხმარებათ მზად იყოთ სანამ მიმართავდეთ დეველოპერ კომპანიას საიტის შექმნისთვის.


სრულად

კარგი რეკლამა

უამრავ საშუალებასთან ერთად დაწვრილმანება სჯობს, ამიტომ რეკლამით კლიენტის მოზიდვის ორ გზაზე შევაჩერებთ ყურადღებას. განსხვავება მათ შორის დიდია, სტატიაში განვიხილავთ ინტერნეტ სარეკლამო მომსახურების ორ ძირითად ფორმას. რეკლამა ფეისბუქზე - დასპონსორებული, რეკლამა გუგლში - დარეიტინგებული არსებობს კლიენტის შეძენის სხვა და სხვა ხერხები, რომლის ცოდნაც გიადვილებთ მიზნობრივი აუდიტორიის მოზიდვას. მსგავსი და განსხვავებული ფორმების გამოყენება გაძლევთ ანალიზს, რომელიც მნიშვნელოვანია სარეკლამო კამპანიის ჩაშვებამდე, აუცილებელია ბიუჯეტი იყოს ზუსტად გათვლილი ხარჯვამდე.


სრულად

ლოგომანია

არ არსებობს ცუდი ლოგო, ცუდი შეიძლება იყო შენ. არც თუ ისე ცოტა რამ ლოგოს შესახებ და გავაგძელოთ. ლოგო არის ერთი სიმბოლო, რაღაცის აღმნიშვნელი, შეიძლება ეს იყოს კომპანია, ორგანიზაცია ან ინდივიდუალური იპირი, არსებობს ლოგოს გაკეთების მიდგომის წესები ხშირად ეშლებათ. ზოგი მიიჩნევს რომ ლოგო და სახელი უნდა ემთხვეოდეს რაღაცით ერთმანეთს, ფერი აღნიშნავდეს მათ ხასიათს, მახვილი არა, უფრო მრგვალი ფორმები, უამრავ შეხედულებასთან ერთად ფაქტი ერთია რომ ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს საზოგადოების თვალში, ამიტომ არ არის რეკომენდირებული ლოგოს ხშირი ცვლილება.


სრულად

პრე-კურსი

პრე-კურსი არის სწავლამდელი, სამ კვირიანი სკოლა. სადაც დაჩქარებული წესით გაგატარებენ ოცდაერთ პროფესიულ საგანს . სრულად გაგაცნობენ მათ ძირითად მიმართულებებს, რის შემდეგაც გექნებათ ნათელი წარმოდგენა იმაზე თუ რა და რატომ უნდა ისწავლოთ. პრეკურსის გავლის შემდეგ, პროფესიულ სწავლას იწყებ სამი კვირის შემდეგ, რათა მაღალ დონეზე დაეუფლო შერჩეულ საგანს, მანამდე კი ჩვენ ვიცით რომ დამწყებების უმეტესობას სწავლამდე სჭირდებათ სწორი არჩევანი:

- რას ისწავლიან?


სრულად