ლოგომანია

არ არსებობს ცუდი ლოგო, ცუდი შეიძლება იყო შენ. არც თუ ისე ცოტა რამ მის შესახებ და გავაგძელოთ. ის არის ერთი სიმბოლო, რაღაცის აღმნიშვნელი, შეიძლება ეს იყოს კომპანია, ორგანიზაცია ან ინდივიდუალური იპირი, არსებობს გაკეთების მიდგომის წესები ხშირად ეშლებათ. არის გარკვეული ტიპები, ზოგი მიიჩნევს რომ ლოგო და სახელი უნდა ემთხვეოდეს რაღაცით ერთმანეთს, ფერი აღნიშნავდეს მათ ხასიათს, მახვილი არა, უფრო მრგვალი ფორმები, უამრავ შეხედულებასთან ერთად ფაქტი ერთია რომ ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს საზოგადოების თვალში, ამიტომ არ არის რეკომენდირებული ლოგოს ხშირი ცვლილება.

რა არის ლოგო

იდეა, სახელი, სლოგანი, აღწერა, შინაარსი, მფლობელი, ლოგო, ამით დიდი ხანია ვთამაშობთ. ის შეიძლბა გაკეთდეს 1 წუთში, შეიძლება 1 თვეში. მეტი თუ გაიწელა ესეიგი ლოგო არ გვდომებია, ამიტომ სჯობს ჯერ მივხედოთ სხვა რამეს. მაგრამ თუ მაინც გინდათ რეკომენდაციები გვაქვს ლოგომანებისგან. იხილეთ

როგორია კარგი ლოგო

ლოგოს არ ეჩქარება არ უნდა იჩქაროთ თქვენც, შეგიძლიათ იხილოთ შეძენამდე კონცეფციები და სავარაოდო მიგნებებმა გაპოვნინოთ ბოლო სახე, რომ არ გავდე სხვას და არც ამოვარდნილი იყო ზომებიდან. აქვე ის, ლოგო სხვა ლოგოებსაც უნდა უხდებოდეს და ის განთავსდება ყველაფერზე, რაც ბრენდბუქს სჭირდება. პირველი წარმოდგენა იქმნება შინაარსის აღწერისთანავე, ამიტომ სანამ ლოგოს შექმნით შინაარსი გადმოეცით გულმოდგინედ..
ალბად ყველაზე კარგი ლოგო მაინც შავ თეთრია, ხშირად დამკვეთებს ეშლებათ ლოგო და ფოტო ერთმანთში, ლოგოში უნდა იყოს გამოყენებული მარტივი ფორმები რადგან მას მთელი რიგი კანონზომიერებები აქვს, ის უნდა იყოს თქვენი საქაღალდის, სამაგრი, სანიშნი, გულსაბნევი, მარკერი, რას შევადაროთ, რომლის შიგთავსიც მიუითებს ცენტრალურ აზრს, ლოგოს კითხვაში არ უნდა იკარგებოდეს დრო. ეს არ არის ამოსაცნობი საგანი, ლოგოს კეთებით თუ არ ერთობი სჯობს არ გააკეთეო.

ლოგოს შინაარსი?

დამოკიდებულია ყველაფერზე და ამავდროულად არაფერზე, მერე ბევრს უკვირს და მოსწონთ, რატომ არის ასეთი საინტერესო ამის კეთება, სუფთა ნათელი მუქი თუ მისტიური, გააჩნია რა ენერგიის მატარებელია შინაარსი, ამ საკითხს ერთი სტატია არ ეყოფა, მაგრამ რეკომენდირებული მიდგომაა ლოგოს შექმნა სრულად პროფესიონალს ანდოთ, საჭიროა ილუსტრატორის ცოდნა, საბეჭდ ფორმატებთან მუშაობა, ზომები. ლოგო მარტო სადმე გასაკრავად თუ არ გვინდა შეგიძლია ფიზიკურად დაამზადოთ. ჯერ ჯობს თქვენვე დახატოთ ფურცელზე, აიღეთ საწერი საშუალებები და მოხაზეთ თქვენი ლოგო.

რა ღირს ლოგო?

ფასი განისაზღვრება დროის მიხედვით. ასევე ფორმატების და ზომის მიხედვით. ლოგოზე ბევრი ლაპარაკი მავნებელია, ლოგო კეთდება ტვინით, შემდეგია ბეჭდვა, ასევე საინტერესოა ბრენდბუქის პერსპექტივიდან განხილვა.

ლოგო ერთ დღეში - Pro - 0000/პრო
ლოგო ერთ კვირაში - Huge - 000/მაღალი
ლოგო ერთ თვეში - wise - 00/საშუალო

სრულად

რეკლამა საიტზე

უამრავ საშუალებასთან ერთად დაწვრილმანება სჯობს, ამიტომ რეკლამით კლიენტის მოზიდვის ორ გზაზე შევაჩერებთ ყურადღებას. განსხვავება მათ შორის დიდია, სტატიაში განვიხილავთ ინტერნეტ სარეკლამო მომსახურების ორ ძირითად ფორმას.

რეკლამა ფეისბუქზე - დასპონსორებული
რეკლამა გუგლში - დარეიტინგებული

სრულად