ბიზნესის სჭირდება

სწორ ბიზნესს რაც აკლია მას ერთი ადამიანი ვერ შველის, სრულყოფილება მოითხოვს ჯგუფურ მუშაობას, რომლის პრიორიტეტიც დგას დროის და ვალდებულების კონტროლზე. ადვილი წარმოსაგდენია სათავეში თქვენ და პროფესიონალი გუნდი წინა ხაზზე, მაგრამ რთული შესანარჩუნებელი. ამისთვის თქვენ გჭრდებათ ასეთი სერვისის შექმენა, მათი სწავლება, ან უკვე შექმნილი გამოცდილი ჯგუფის დაქირავება, რომელიც საკმაო ხარჯებთან არის დაკავშრებული. ჩვენი რეკომენდაცია ამ შემთხვევაში სწორხაზოვანია და საკონსულტაციო ჯგუფის წარმოდგენას ითვალისწინებს, რომლის ცენტრალური აზრია: რადგან ყველაფრის ერთდროულად და სწრაფად გაკეთება ძვირია, ახალგაზრდა ბიზნესებს ვუზიარებთ სტრატეგიას, რომელიც გადანაწილებულია შემდეგნაირად.

ბიზნესის პირველი კვირა - ბრენდინგი, რეკლამა, ჩათი.
ბიზნესის მეორე კვირა - საძიებო სისტემებში ინტეგრირება.
ბიზნესის მესამე კვირა - კამპანიის გაშვება

ჩვენი რეკომენდაცია, პირველ კვირის საჭირო აქტივობები მორგებული იყოს მხოლოდ ერთ შემსრულებელზე. მაგალითად გჭირდებათ ინტერნეტში თქვენი ბიზნესის გაფართოება. ამისთვის უნდა დაგეგმოთ ერთ კვირიანი საგამოცდო პერიოდი და ეს საქმე ანდოთ ერთი პროფესიონალის, ერთ ადამიანს, რომელიც პასუხს აგებს დაგეგმილ აქტივობაზე და რომლის ანგარიშწორებაც იქნება ერთჯერადი, არ დაიქირაოთ თანამშრომელი გრძელვადიანი ურთიერთობისთის, რადგან თქვენ ერთჯერად იღებთ მომსახურებას და ერთი თვის შემდეგ გეგმავთ "ბიზნესის მეორე კვირას", სადაც გჭირდებათ მომდევნო აქტვივობისთვის სხვა საქმის პროფესიონალი. გჭირდებათ თქვენთვის საჭირო თანამშრომელი, რომელიც ჩვენი პასუხისმგებლობის ქვეშ გაწერილი გეგმის მიხედვით გაგიწევთ კონსულტაციას.


უკან კონტაქტი

ვებ საიტების შექმნა

ვებ საიტების შექმნა არ ნიშნავს უბრალოდ ვიზუალური პლატფორმის ქონას, თქვენ ქმნით სერვისს ამიტომ ჯერ შექმენით სერვისი და მერე ვებ საიტი რომელიც იქნება არა უმეტეს თქვენი მოთხოვნისა, ჩვენ არ ვმუშაობთ ერთდროულად რამოდენიმე პროექტზე ჩვენ მიზან მიმართულად ვაკეთებთ მხოლოდ ერთს. hi

სრულად

სარეკლამო მომსახურება

უამრავ საშუალებასთან ერთად დაწვრილმანება სჯობს, ამიტომ რეკლამით კლიენტის მოზიდვის ორ გზაზე შევაჩერებთ ყურადღებას. განსხვავება მათ შორის დიდია, სტატიაში განვიხილავთ ინტერნეტ სარეკლამო მომსახურების ორ ძირითად ფორმას. რეკლამა ფეისბუქზე - დასპონსორებული. რეკლამა გუგლში - დარეიტინგებული

სრულად